Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Tuesday, March 9, 2010

Zaman Persekolahan Ku

Mlm ni rase sunyi gilerr...bile dok sorang rase rindu sgt kat suare riuh rendah kakak n dek ja...nape sunyi je ekk?? sbb nyer aku sekarang dRompin Beach Resort, ade taklimat keselamatan smp khamis..tu sbb nyerr..
n tetibe nak isi time sunyi nie aku upload pic lame2 ek..godey punyer godey folder lame terjumpe pic nie. Cadang nak upload kt fb, tp mak aiiii....slow gilerr..sbb kt cni x der 3G...so aku upload kt blog dulu...banyak lg pic tp aku select tertentu n selebihnya akan d upload kt fb nnti ekk.
......
.......
(sambil tunggu pic upload, tangan ligat menjahit manik..br x buang mase kannn)

Cikgu Laila ~ ajar kelas sastera..best ngan cikgu laila..sporting gilerr..senyum jer
Mazlina, Fat n err..macam aku jer..yer kot...
kelabu lek pic nie..nie time dok asrama..Zila, Mazlina, Fat n Ita
Nie time buke gerai jualan..sempene aper ekk..x ingat dahh...aderla untung dlm RM100+..time tu kire kayer laaa..heehe..

Nie time kenduri kawen Cikgu Azyanah..n bersama anak muridnyer yg muke cemolot2 tuuu...
Cikgu Rosli n Cikgu Rosman..tetibe teringat Cikgu Rosli pernah tolong taipkan utk aku cerpen utk masuk pertandingan....terhutang budi rase sbb tolong aku yg sememangnyer time tu x pandai nak taip..huhuu..w/p x menang tp Cikgu Rosli ttp bg perangsang suruh cube lg..
Cikgu Saari...adoiii...klu nk citer pasal cikgu 'kesayangan' aku nie, rase mcm karangan lak kang..
Ok aku ringkaskan
- Cikgu yg selalu datang umah jumpe abah~ selaluler dpt kerepek pisang free
- Cikgu yg melawat abah kt hospital time abah kemalangan
- Cikgu yg selalu bg nasihat time aku ade masalah
n pastinyer kelas ekonomi menjadi kelas kegemaran ku n hasilnyer result SPM ekonomi ku..heheee..bagus bangetttt...smp sekarang aku still gune singkatan ekonominyer mcm kerajaan-G. Setahun sekali aku wish raye n hari guru..die dh 3 anak..nie yg nak kejar nie, aku br 2..
p/s~ abaikan perkataan 'I Like" tu...perkataan zaman bebudak lg..x der makner pun..(cover2...)

Nie class-mate aku- Ramli, Ridwan(err..x pasti la..ingat2 lupe) n Hassan Fauzi
Anak dare Cemolot(time tu laa..skrng mak dare dah) n Mazly Azlina (Keje kt TUDM)
Anak dare tu lg n Mazlina Majid (Keje kt TNB)
Persatuan Rekriasi diketuai Cikgu Mahmud
Yg aku ingat la ekk dlm pic nie - Su, Maz, Hajar n Erizman
Haaa...yg nie org kuat asrama DESA n bersama warden cikgu Khalifah n Isterinyer..
Klu nak citer kenangan dok asrama lg la...sebuku jawabnyer..siap berjilid lg klu ingat semua
- Peristiwa kene histeria
-Peristiwa nampak hantu gayut kt tiang gol (sbb asrama mengadap padang)~yg nie nasib baik aku x nampak, hantu takot aku kot..hik3
- Best dok asrama sebab leh nampak umah cikgu bujang(dgn x malunyer tu mmbuat pengakuan..hehee)
- Kene dende sbb wat bising smp cikgu Khalifah leh dengar ~time tu ktorang dorm 2 main ape ntah namenyer smpai kejar2 atas katil..
-

Yg nie lak kelas aku thn 1994 (Form 3) ~ Cikgu Rohani
Nama2 kawan2 sekelas nie akan aku update kemudian sbb name tu ade pd belakang gambar n gambar tu di umah..aku pandang sape la time tu..hehee




sekali lg pic budak nie kuar..:D ..tp baik budak nie time sekolah tau.., x pernah bercinta..huhuu..ayat cover tu, padehal x der sape pun nak time tu..ahakss..percayalahhh...

No comments:

Post a Comment