Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Saturday, October 16, 2010

Pulut Periuk Kere

Sekarang nie bahang raye dh pun kurang..dah abis pun acare2 open houese nie..dh close kot..hehe..tp ikutkan hari2 biase pun leh gak wat open house, cume tujuannyer lain kan..
Banyak sebenarnyer tmpt open house aku hadir tp cam x banyak lak snap gambor..selalu rajin bagai..tp klu ikt semua menu2 yg lazim la~ketupat, lemamg, rendang, sate, biskut..so, yg nie lain ckit n 1st time sebenarnyer rase..tp sedap lerr....licin periuk tu aku sental..huhu..periuk aper lak yg mokcik nie sental kan...haa..speriuk yg disedekahkan oleh kere..periuk si kere or periuk kere..hehe..punyer panjang nak bg tau name periuk kere..


nie die periuk kere tu..gambar nie aku snap semase open house jabatan n di taja oleh PHD Temerloh..lemak jer pulut tu kan...tp mcm salah jer aku boh name dlm pic tu..ya ampun..tersasul lak..

yg nie lak care2 masukkan beras pulut dlm periuk kere tu..pic nie sumber dr weszly83.blogspot..Tq weszly, just nak kongsi maklumat..mesti best kan si adik weszly nie, mesti selalu mak die masak pulut nie..leh post x??huu..kempunan lg nie..
Cume nak tanyer la, semua jenis periuk kere leh wat cmnie ker??klu tau la..periuk kere yg banyak2 aku dpt kt Cameron tu belasah masak pulut semua..huhuu

~cian ler para kere2 sekalian , abis periuk die kene ambik...

No comments:

Post a Comment