Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Thursday, July 8, 2010

penat n happy!!!


dr minggu lepas sampai minggu nie cukup memenatkan..pastinya memberi pengetahuan baru dlm bidang kerja aku..
Atas arahan pihak atasan, kenelah join S***wat operasi serbu, siap ade pihak media lg..(dpt la sembang ngan si wartawan TV3 yg cantik kecik molek tu..hehe)
So, aku yg setahun jagung nie kire ikut jer la aper yg patut n buat aper yg patut..thanks pd pasukan staff aku yg bg kerjesame..nak tau ker operasi yg aku bebel nie??hehee..
Sape yg x terlepas tgk berite TV3 03 Julai lepas, make ader la muke aku ter'menyebok' dlm tu..erkkk...pembetulan, bukan muke aku jer, satu badan aku kuar dlm tu, siap bercekak pinggang lak tu...adoi yaaa...maner la aku perasan camera diorang tu mengadap aku..huhhh...
klu tau aku x hengen tau..klu kes yg buat aku glamer tahap +ve ok gak, pakai cantik2 mcm tok T ker..pastu berjalan atas kapet merah ker..br menyerlah...huhuuuu~berangan sudah!!!!

X po la...demi tugas aku menggalas risiko..siang lg my boss dh msg akan kuor kt berita mlm nie , tp mcm x best jer nak kepoh2 ...
Tp memang agak penat, kes berlarutan smp semalam br selesai, n aku pastinyer mnjd perantara utk bhgn penutup kes, tp yg bab penutup nie x der lak tv 3 dtg mbik gambor aku tgh potong reben sita tu..huhh...***** memilih nie..hik3..n yg aku ckp awal td, semua tu pengalaman br aku, tp aku akui dok kuatan nie, tiap hr aku dpt bende br utk belajar n think...think..think..

Kesudahan pd cerite kepenatan aku nie, pastinya ada pengobat n penghiburnya...




nie die, rombongan cek kiah dr Selangor..TQ bik2 sekalian..terhibur layan korang n rumah aku meriah sekejap ngan suare penyokong bola..huhuu..terharu beb..ader gak tempias FIFA kt umah aku yg selame ini sunyi sepi bab bola..x pasal2 aku pun ikut menjerit..wa cayalaaaa...


N sorry la bik2 n paman2 sekalian, terpaksa korang selongkar dapur aku sendiri, layan sendiri w/p br jer smp ke umah..~time tu aku x balik lg dr lokasi kes tu.


Jgn serik yer bik2 n paman2 dtg lg..banyak lg pantai2 yg belum kiter terjah...






Peraduan Anjuran Blog aku nie
Soalan " Berikan Tajuk Filen Ini Yg Bakal Ditayangkan DiPawagam Bulan September 2010"
Heheee...sila jawab klu tau yerr...

No comments:

Post a Comment