Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Monday, September 20, 2010

hait!!!!arigato hozaimaz..

hait!!...hehee..tetiber lak anak jawe nie ngomong jepong...
k..skrng awal pagi sblm g kerje, aku curi waktu update blog hasil dr projek aku mlm td...so, kene mengayat pendek n tulus jerr..

Set jepong br aku...comel kan...n jgn harap sape yg dtg umah leh gune set nie ..sbb tujuan set nie hanyer utk masakan ku berposing dlm gambar...hohoo..


perhatikan pinggan yg berbentuk perahu itu...terpikat hati ini..tp erkk...masakan aper ekk yg sheshuaeiii utk posing ngan itu perahu???..nak wat shusheii x reti lak..

studio mini aku..huhuuu..nie studio tahap terdesak nie..studio bajet kecik..hahaa...k, plz jgn sengeh2 k!!
n sila lihat segale food2 rengan aku tu...n sila dtg umah utk tolong clearkan...

n
tunggu hasil berposing2 masakan ku slps inie...!!!

No comments:

Post a Comment