Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Friday, December 17, 2010

~~azam baru hujung tahun..~~

sekarang kol 2.30pg..semua dah mimpi ...esok cuti..
entah nape tetibe semangat nak hias blog..sbb utamenyer aku jeles stlh menyinggah banyak blog sejak awal maghrib td..huhuu..
ok, aku akan cube selalu update w/p sepatah ayat n3 aku nnti..nie azam hujung tahun nie,
~ yer la tu... w/p banyak lg tahun ni x tercapai semua azam....x sempat sbb aku rase sekarang mase sgt2 pantas..

Permulaannya, aku cat kaler lain umah nie..warne hitam tander aku x tau nak pilih kaler aper..tp nie bersipat sementare yerr...jgn komen2 ekk, lenguh tangan nie br mengecat..hehe..
...arghhhhh...mengantuk wei..berat dh mate nie
k la...
Byeeeeeeeeeee...

..zzzzzzzzzzzzzzzzzz.....



kalau la diri nie dpt tdo mcm baby yg xder masalah hidup pun....alangkah..

No comments:

Post a Comment