Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Friday, March 30, 2012

Aku Kaya!!!

Saper nak kongsi duit ngan sy?? meh join sekali wat perjanjian..pastu kita pakat wat business keropok lekor nak..hahaa!!

Saper la yang ngok ngek (perkataan kakak bile marah kat adiknya) saje2 nak bagi duit kat dunia nie kan??? pencopek duit banyak la...

Dh ler email nie dpt dlm web gov punya.

Eh!! nak kongsi tak nie?? cube bace email kat bawah nie klu x caye lg

** errr..dua juta pound tu nilai nyer brp ek??..

Assalammuailaikum,

Saya ingin merpenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Puan. Hazrawaty Binti Mustapha from Malaysia. Untuk makluman saya penghidap kanser di tahap yang serius. Dan doktor telah mengesahkan bahawa saya tidak akan dapat bertahan hidup lebih lama. Dengan murah hati nya saya ingin mendermakan segala yang saya miliki dan ini adalah keinginan yang saya dan arwah suami saya telah rancang sebelum ini. Memandangkan kami tiada di kurniakan cahaya mata.Dengan murah hati nya dan keikhlasan hati saya dan arwah suami saya. Dan saya percaya allah maha mengetahui niat saya ini. Dengan ini, saya menghulurkan atau menyumbangkan sejumlah wang sebanyak £2,000.000.00 (Dua Juta Pounds) kepada anda. Dalam memudahkan semua urusan antara saya dan anda, saya akan meminta peguam saya menyediakan segala dokumen yang berkenaan. Dan dengan izin allah semua urusan akan berjalan dengan lebih lancar, dan pindah hak milik di antara kita tidak akan bermasalah. Semoga allah memberkati segala kerjasama dari anda dan gunakan lah pemberian saya ini dengan bijaksana.

Salam,

Puan. Hazrawaty Binti Mustapha.

=========================================================================================

Dear Beloved one,

I will like you to read this mail showing some sign of concern to it. My name is puan. Hazrawaty Binti Mustapha a business merchant in Malaysia. As a result of my present medical condition now, my personal doctor confided in me few days ago that I have only but few more weeks to live and I see it as life been unfair to me. All my life i always pray for more opportunity of helping/contributing on humanitarian assistance.

In view of this setback, i want to donate my estate for humanitarian assistance, since this has always been the plan of my late husband and besides i have no child. I once asked members of my family to close one of my accounts and distribute the money which I have there to charity Organization in Somalia andPakistan , they refused and kept the money to themselves. Hence, I do not trust them anymore, as they seem not to be contended with what I have left for them. In an effort to compliment the good work of God almighty and the wish of my late Husband I donate the sum of £2,000,000.00 (Two Million Great Britain Pounds) to you. On your acknowledgement of this mail and informing me of your nationality and current place of resident, my lawyer will facilitate due processes for transfer of this legacy to you. May God bless you as you use this money judiciously for the work of charity.

Sincere regards,

puan. Hazrawaty Binti Mustapha

From: Malaysia


--
This message has been scanned for viruses and dangerous content byMySpamGuard State Government of Pahang, Malaysia and is believed to


So berhati2 la ngan email camnie ekk!!..jgn sampai WA KENA BEB!!




Adakah mamat nie yg antar email?? badan tinggal tulang sbb kene barah tahap serius..
Tgh peluh2 sbb x jumpe lg org yang sudi terima harta2 die..kahkahhh!!


Atau mamat yg hensem sdg mencari mangse awek2 lawo cth mcm saya..sbb tu tu sy dpt email nie..kahkah100x

6 comments:

  1. hahaha...aku pon dapat, buat masa sekarang nih puan hazrawaty binti mustapa yang dapat di cari adalah seorang pegawai perpustakaan, bukannya ahli perniagaan...~_~
    melepas aku 2juta paun...T_T...hahhaa

    ReplyDelete
  2. hazrawatymustapha87@msn.com
    hahaha, muda lagi rupanya....kekeke

    ReplyDelete
  3. aku baru dpt emel dr hazrwaty mustapha pagi nie. baik nyer hati hehehe

    ReplyDelete
  4. terkenal ye Pn Hazrawaty nie...hahahaa...kayalah sape dpt 2 juta tu..huhuh

    ReplyDelete
  5. Aku pun dapat juga..pelik betul mudahnya orang nk bagi duit saja2 bnyak plak tu
    kepada yang dihormati,

    Terima kasih diatas perhatian anda untuk membalas kepada email saya yang tak seberapa ini.Saya tahu dengan datangnya email saya ini membuatkan anda keliru dan sangsi tapi saya percaya dengan ketentuan alla subhanahuataala saya menemui kamu walaupun tidak dengan mata kasar kerana saya bermastatin di United Kingdom bersama suami yang menjalankan perniagaan kecil-kecilan sejak 1975 sebelum beliau meninggal dunia 5 yahun lalu dan kini munggin tiba pula giliran saya dijemput kerana saya juga menjalankan kemoterapi intensif Operasi kerana pertumbuhan kanser payudara dan semakin teruk sehingga bernanah dan mengeluarkan bau yang kurang senang.hanya tuhan saja yang dapat membantu saya dan kakitangan hospital yang banyak memberi dorongan semangat untuk saya teruskan sisa-sisa hidup saya selama ini.Dengan doa saudara-mara dan juga teman-teman saya masih lagi boleh bernafas.

    Sebelum beliau meninggalkan saya 5 tahun lalu kami bersetuju untuk melantik seorang peguam keluarga sebagai menjalankan perniagaan dan perbankan kami di Inggeris Raya disini untuk tujuan amal dan alhamdulillah beliau taat dan amanah menjalankan tugasanya.Saya dan suami berasa amat teruja kiranya dana kami ini dapat di berikan pada yang memerlukan di malaysia tanah tumpahnya darah kami tetapi sukar untuk saya menjalankan projek amal di malaysia kerana keuzuran saya ketika ini.

    Keinginan saya yang terakhir ini dapat kiranya dana saya diuruskan untuk tujuan amal bagi yang memerlukan di malaysia.Dan jika anda orang yang boleh diamanahkan suka kiranya saya ingin beramah mesra untuk tujuan dedikasi antara saya dan keluarga anda sebelum saya meamanahkanya dengan membahagikan 70% tersebut di atas orang-orang yang memerlukan manakala 30% lagi untuk jenis assistant .Peguam saya akan menangani semuanya jika semuanya termaktub.Semoga allah merestui hubungan ini dengan tujuan murni.Disini saya juga suka kiranya jika kamu dapat menghubungi peguam saya yang berkhidmat untuk tujuan mengenali dan mengetahui dengan lebih dekat lagi.

    Nama: Maclay Peters
    Email: barr.maclaypetersesq@hotmail.com
    Tel: +447031740537

    Tuhan memberkati,
    Puan. Hazrawaty Binti Mustapha.

    ReplyDelete
  6. huhu. kawan saya pon ada dpt email camni. mengarut jela.drpd dia bg random dktorg, baik dia donate dekat charity kat malaysia je. haha. tup pon kalau betolla dia ade duit tu kan.:P

    ReplyDelete