Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Thursday, May 21, 2009

Hari ini, awal2 pg lg aku dah bangun siapkan segala keperluan anak2, coz pg nie aku n cek abe akan tolak awal ke temerloh. Petang nye aku ade meet kat kuantan, kebetulan cek abe cuti sbb nk g service kereta n jumpe mak sedare cek abe.
Tepat kol 9 sprt dijanjikan kami smp kat bandar temerloh jumpe Mak teh n uruskan aper yg diorang hajat. Klu aku nk cerite urusan aper, rase panjang nnti tp ringkasnyer berkaitan ngan kereta mula2 cek abe pakai time bujang dulu, proton saga yg dah lame dijual pd Mak teh tp selalu sangkut bayaran smp bank nak tarik n name cek abe hampir black list. Nasib baik leh diselamatkan n penamatnyer hr nie terus tukar name n bayar tunggakan stlh 5thn berlarutan. Tu ler klu berurusan ngan sedare sendiri lg payah, tp malas nak masuk cmpur sgt sbb time tu aku blm jd sebahagian keluarge cek abe. Tp sedare ttp sedare, muke kena senyum n ayat kene manis biler berjumpe..hehee..ikhlas nie, bukan olok2. Mak Teh n Pak Teh siap nak belanjer ikan patin tghr tu tp kitorang tolak elok2 sbb banyak lg urusan sendiri.
Lepas tu terus ke toyota service sbb ader komen ckit slps service last week. Selesai semua terus ke kuantan n lepak hotel jap sementara tunggu meet jam 3ptg. Selesai jer meet kol 530ptg terus cr kedai manik..akhirnyer jumpe hasil dr maklumat kawanku, ina yg tinggal kat rompin. Lerr..senang jer kedai tu selalu lalu, tepi court mammoth kuantan.
Masuk jer kedai tu..woww..banyaknyerrr...banyaknyer aper??..hee..manik lerrr, tp kene pilih sbb ade yg jenis murah n x berkilat. So, aku capai aper yg x jual kat raub mcm labuci bentuk bunga n permata. Habis ler juga kat c2 2 keping 50hengget..(rm?)

No comments:

Post a Comment