Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Saturday, June 27, 2009

Kelas Pastri dan Roti

Salah satu resepi - Pizza

Chef Zaidah sdng menunjukkan resepi n cara nak gune mesin nie.


Corak roti yang dihasilkan bersama inti di dlm.

Mak oiii...ramai gak la ptg tu, kebanyakannya staff gomen


Kak Ida, Kak Saemah, Chef Zaidah, Kak Bar, Me and Kak mizah

Khamis lepas, persatuan PUSPANITA menganjurkan kelas pastri dan roti, so aku x melepaskan peluang yg mmg ku minati. Petang tu aku angkut semua staf pentadbiran g same. Guru yg mengajar ptng tu ialah Chef Zaidah Mohd. Nor. Rupenyer sambil promote barang, aplg klu x bukan mesin pemutar bancuhan tu. Contoh demo contoh resepi die tunjuk mmbuatkan hati ku berdetik " mcm minat la pulakkk..". Dlm kitorang hasut menghasut saper yg beli, rupenyer aku n kak Saemah leh sangkut satu lakk...heheee..nak wat cmner. Aku terpikat sbb kemudahan mesin nie yg mcm2 leh wat. So, tunggu ler lepas nie aku merajin2kan diri utk ke dapur yerr.
Nak tau regenyer?? heheee...leh 4 kali bayar n setiap kali bayar sejumlah 250 hengget..hohooo...x per ayah, ummi leh tunggu duit elaun nnti...lg pun nnti ayah dpt ler makan pizza banyak2...hehee..ayat mesti maniss.

No comments:

Post a Comment