Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Saturday, June 13, 2009

Tanjung Api n SSF kuantan

Nie jer yg sempat ku beli, sbb x rancang pun nak beli manik warne aper. Pastu aku capai lampu meja kecik tu, cute lerr...utk letak lilin terapi.

Leh jd sasau tgk manik2 nie- pic blerr sbb x guna flash
Bunga kristal - satu kontena RM 40.00

Jeti nelayan kat Tanjung Api

Nie jer jualan yg ade..sbb hr jumaat lmbt bukak lerr..

Klu ade yg perasan, ade sorang pakcik tu br selesai atau br nak bukak seluar..heehee..sorry ler pakcik, x perasan lak..tgh snap gambar tetibe dengar suare "oittt...tangkap gambar lak..malu lerrr"


Hr jumaat lepas, aku ade meet lg...kt maner lg klu x kat kuantan...rase cm dekat dah raub ngan kuantan nie. Ape yg ku nak cerite ialah tmpt yg sempat kusinggah lepas meet selesai. Ina kate SSF ade jual manik gak, so aku cr ler kedai tu. Bile jumpe bukanyer kedai tp satu building die punyer jer, dr luar je dah kagum ngan design yg dipamerkan. Time dok Damansara dulu ade gak cawangan SSF tp x pernah masuk pun.
Sekali kaki ku melangkah masuk..woww..cantiknyer decoration dierr...lupe sekejap nak cr manik sbb terpaku ngan hiasan dlm tu. Ape lg dlm diam ku snap bbrp gambar terutama barang hantaran..tgh sedap snap ader ler pekerje die tegur x leh tngkap gambar..Aku sengih jer..nasib la ko, dah banyak aku tangkap..hehee..tp takut gak nak post kat cni..kang kene saman lak, x mmpu den nak bayor nyerr..so, aku tepek gmbor manik jer la yekk...

Selesai lps tu terus ke jeti tanjung api sbb nak beli ikan..nie memang selalu aku singgah klu g kuantan sbb ikan segar2. Selalu bawak tong putih tu beli sepenuh2 tong tu, leh tahan seminggu. Ketam memang wajib la beli sbb kesukaan kakak n dek ja. Tp hr tu x ramai yg jual sb hr jumaat..hehee..kami nie musafir..pakai redah jer.nasib baik ade gak yg jual.

1 comment: