Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Monday, July 6, 2009

Hasil kerastangan ku dulu-dulu


Entah kenape mlm td aku tension sgt2 bile ade satu bende aku buat x menjadi..rase nak ..ikshhh..saborr. Utk menghilangkan tension tu aku buat kerja lain..tetibe teringat yg aku x susun lg kabinet yg br ku beli ptng td...jeng2..kabinet tu khas utk simpan manik2 ku yg makin bertambah. So,aku keluarkan rak kayu yg asal utk dtukar kabinet td. Tgh menggodeh2 barang kt rak tu terpandang satu kotak yg rase lame dah x terperasan kt c2. Bile bukak jer mate terus terpana..Ya Allah..kat cni rupenyer..lame benor x bukak sejak pindah cni. Terkeluarlah isi2 dlm kotak tu.
Haa..ini lah die dlm kotak tu, siap cantik terlipat kemas...hasil2 kerastangan ku, krostic yg dulu memang cukup popular. Aku mula minat n belajar bende nie semase tunggu result SPM tahun 1996, time tu aku kerja kat Taiping stay ngan sepupu ku merangkap guru pengajar. ENtah bile terhenti lak aktvt nie. Ptg nie cadang nak ntar kedai utk dibingkaikan...nntikan hasilnyaa.

yg hok nie, x sempat siap lg dah terperap dlm kotak..jarum n benang masih setia lg menanti kt c2 menunggu tuannya meneruskan anyaman..kain pun dah naik kuning..entah brp lame lg daaa nak tunggu..heheee..nnti klu ade mase aku kan bereskann..


Yg nie seingat aku, krostic nie siap time aku study kat UPM lg..




Hasil krostic ku yang pertama



dan...ini antara koleksi yg kusimpan setiap kali aku stay kat hotel. Kat bilik air pun tersusun botol2 shampoo n sabun hotel.

No comments:

Post a Comment