Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Monday, September 28, 2009

Hasil manik raya dr ku

Utk puteri ummi yg comel- cikibam. Dtg idea nie time jahit bunga die..Waktu dah terdesak sgt dah, ade idea terus jer wat.
Utk puteri ummi yg cantik Fifi..bangga sungguh die dpt pakai baju yg dah jahit manik. Aku letak juntaian gak seperti adiknya.

Utk adikku no. 5- Aminah yg tgh study kat KUTKM, Melaka. Corak nie sesuai ngan latar belakang baju yg memang ade dsign kotak2.

Yg nie lak simple khas utk adik bongsuku yg akan mbik PMR tahun nie. Sesuai utk die yg masih belajar.

Yg nie baju tuan tanah lerrr..cube teknik lain yg aku cedok dr ilham Pepari D'Sign. Cukup suke tengok design2 die tp x ler same 100% sbb tangan nie menari menyulam manik d baju x semahir tarian tangan cik Pepari. Kredit to pepari n semoga dilimpahi idea yg lg cun2....

Comel tak??? mesti cute adik yg pakai baju melayu ni. Menurut staff ku Zul, ini baju anak sedarenyer..So aku jahit yg teramat simple but nice...yer ker??


kali nie aku paparkan hasil2 yg sempat ku siapkan sblm balik raye. memang kene pecut nak siapkan semua n semuanyer berjalan lancar w/p kiter jd burung hantu jap, yer ler..org lain dah tdo kiter berjage lg..hingga tahap kroniknyer baju mak aku jahit dlm kereta time balik ke kampung..hohoo..siap perli ngan cek abe lg..' Lerrr..klu tau ummi nak jahit dlm kereta, abang leh belikan kerete BMW ker, x ler goyang sgt.'... Huhuuu...kene betul perli tu. Kang aku mintak betul terkucil nak mmbelinyer..tp wife mu ini bukan ler meterialistik sgt ..ngehngehh. Tp x ler dpt siap banyak, ader ler 4 kuntum bunga jer pastu pening kepale..
K la, ikutilah rancangan seterusnya dengan menatap pic2 yg aku tepek d cni. utk sementara waktu name utk semua corak manik nie x dpt d cari lg..nnti aku letak name dlm blok manik ekkk..Utk baju mak terlupe nak snap gambor, so tunggu ler gambor dr adik yg akan di emailkan.
Uikshhh..ngantok dah nie..byee..pg nie nak g kuantan tp x per aku leh tido dlm kete sbb ade driver kann..heheee

No comments:

Post a Comment