Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Sunday, January 10, 2010

Ape-ape aje laa



Salamm..
ELLOOO...kabare semua..hehee..mcm ler ramai sgt tetamu blog nie. Tetamu berdaftar pun sorang jer..huhu..tq minah..adik aku tu yg lasak ckit tp pandai masak gak..ok laa..hoho..x per janji aku masih berpeluang nak celoteh dlm nie..utk diri sendiri pun jd lerr..
Yg adikku sorang lg Amy tegur blog aku sunyi jer..huhu..mmg sunyi sepi- x derr mood..terbang kemane ntah..padehal gambar dh draf..
Lg die kate aku lg pandai hias blog- hohh..aku rase tertinggal tol bab hias menghias nie...nak selongkar pun x cukp mase
Lg die kate gak blog die boring- huwaaaa...blog aku lg boringggg..x pandai ngayatt..x per aku n suku sakat aku jer yg bace. Nyampah x nyampah ituler ayat aku..lalaala..maklmler ayat mak budak..

Tp ikut hati banyak nak coret dlm nie..esok2 la ekk..skrng kol 2 pg, kt INTAN bkt Kiara KL..mate xleh pejam apelg nak lelap..kawan yg baru kenal ptg td dah nyenyak tdo.Hati teringat kat anak2. Rindu nak peluk diorang padehal x smpai sehari tinggal..lg2 kt cikibam ummi tu..tgh mlm mesti nak peluk die..miss u all my little princess..sabor ler 5 hr jerr pisahh..
Ishhhh..kene tdo gak nie, esok kl 8 dah kene daftar bengkel " Penilaian Impak Alam Sekitar utk Agensi Kerajaan"- Lepas nie mane tau lg peka nak jage alam sekitar...harap2 la ekkk..patut bg bengkel nie pd perokok..kehkehhh..

No comments:

Post a Comment