Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Saturday, February 11, 2012

Wedding Fair at KP

ok..nie n3 sambungan mengenai wedding fair at KP..sampai sane br jam 10.30 pg...org pun tgh sebuk siapkan booth masing2..
Tp kan kagum tau tgk bende2 kawen tu..ala2 taman..jakun ke aper sy nie..tp yg pastinya kempunan la sbb dulu sy kawen x der la pelamin bagai, cume bile sanding belah cek abe jer ade pelamin, tu pun ala2 zaman 60an, warne terang giler n bercampur aduk.. maklumler yg menyiap pun mak2 sedare nyer sendiri..huhu..
xper tu x penting, yg penting bahagia hingga ke hsaat ini..tp kempunan ttp ade..haha..jgn tipu diri sendiri la kan..

Masuk je KP, terus diorang terjah moto vespa tu..


Terliur tgk tau!!..bayangkan sy pakai baju jubah ala2 arab, pastu duduk simpuh bak puteri duyung tu..haha..dah2 ler tu berangan kan.

Nie ler booth staff sy..Pn Aina. Jual broth, coklat, 1drop perfume..

chaannntiknya ros tu..huhuu..

yg nie cantek gak..

wahh!!..bikin hati lara tau..huhu


pelamen dlm pembikinan...tuan kedai pun x sampai lg, sy dh snap.


kadlawo.com..cantik2 kad kawen tu..

Ok..kami dh penat ronda 2nd round..

Sebelum balik mengejar masa sbb kakak nak sekolah kol 1230, kami sempat g kedai buku cari Mukaddam diorang yg dh koyak tu..sy lak sambar buku 'Kumpulan Tips Aktiviti Suri Rumahtangga'..wahh!!tajuk x nak kalah tu, x sedor awak tu bukan ler surirumah tangga sepenuh masa..hehe..tp banyak tips tau, nnti sy share dilain n3..

2 comments:

  1. Kuantan Prade..hehe..sorry , nie kes malas nak menaip..

    ReplyDelete