Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Thursday, February 11, 2010

kakak n anti virus

Ade sesuatu yg mnjadi persoalan utk aku kongsi bersama.
Adakah anak2 anda juga begitu?? atau mmg sifat kanak2 yg mmg mcm tu..
Kesahnyer bermula pg td.
Aku hntar kakak sekolah agak awal ngan ditemani adik, smp d sekolah mcm biase aku tolong susun kasut di rak n simpan beg yg di khaskan mengikut name. Pg nie si cikibam ikut sbb die pun bangun awal. Si adik x nak balik lg sbb nak main kt playground, so sementara tgg adik main puas2 aku cadang nak tgk kakak beratur. Aku duduk di satu sudut kt kerusi buai, so boleh nampak kakak n kawan2 die brkumpul. Mula2 diorang nyanyi lagu pahang pastu negaraku smbil di pimpin oleh teachernyer.
Dr tmpt aku duduk leh nampak kakak terkumat kamit nak ikut lirik lagu..hehee..mesti x hafal lg tu....masalahnyer ummi sendiri x hafal lagu pahang..sob2. Bile teacher buat senaman sambil nyanyi die pun ikut, smp satu pergerakan yg kene pusing badan, terus kakak terpandang aku yg masih duduk kat buai..automatic pergerakan die terhenti, terus berdiri kaku smbil gigit jari...laaa...aku lambaikan tangan, tp kakak masih diam terpaku padehal kawan2 yg lain riuh buat pergerakan ..alahaiii...cmner nie, sblm die ubah fikiran dgn menjerit ke arak ku baik aku cabut. Aku capai adik yg masih kt jongkat jongkit terus lambai tangan n balik..dr dlm kereta aku sempat intai, die dah mula main semula.
Mungkin malu kot...nak bermain ngan kawan2 dpn umminyer padahal klu kt umah bukan main melompat n menyanyi mcm kat sekolah..
nape ekkk?? x per la, mungkin juga situasi ini salah satu proses perbezaan keadaan atau pengawalan perasaan utk kanak2 mcm kakak...hik3..betul ker ayat andaian tuu..



pic nie nak mncelah ckit..anti varus utk my new notebook..tp yg menjadi penyebab knp aku nak citer dlm nie, kenape setiap kali kene scan n restart pc klu buke td?? bukan ker klu dh sekali scan n x perlu scan lg???x paham lerrr..kt opis nie nk tanyer sape?? kire aku jer yg trpandai bab2 nie w/p aku yg x terpadai klu aku dok kt unit IT..huk3
Abaikan pic my hset yg dah terkopak2 tuu...old product..hehh

No comments:

Post a Comment