Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Saturday, April 10, 2010

Takziah ...


Ucapan takziah pd keluarga Allayarham Kak Raudah..
Petang semalam kami sekali lg kehilangan seorang kawan..Kak Raudah akibat penyakit jantung.
Allayarham sebenarnyer kawan cek abe satu opis dulu sms cek abe keje daerah raub, tp kami kan satu bidang, so kami sesame mengenali.
masih terbayang2 gelagat n senyuman Allayarham..klu makan ngan Allayarham..kiter ikut selera d buatnya..Cek Abe la yg rajin menyakat klu bertembung tgh jln...maunya kak Raudah teragak2 naik moto sbb kene blok ngan kete cek abe..hehe..tp klu kt jln opis ler..
Tp pemergian Kak Raudah menjadikan aku terpikir sesuatu..penyakit datang x kira mangsa klu empunya badan x jage..yupp..aku lps nie nak berhati2...makan jgn sebarang makan pas2 x exercise..penyakit Allayarham akibat dr berat yg berlebihan dan tidak melakukan aktiviti menyebabkan jantungnya gagal berfungsi..tp apepun sudah sampai ajalnya..Allah lg menyayangi beliau..
Semoga Rohnya di cucuri rahmat n ditempatkan di kalangan org yg beriman..

2 minggu sblm tu, aku juga kehilangan rakan sejawat yg tugas d Johor..last jumpe 5 bulan lepas sms taklimat ISO kt Mersing..time tu sempat bergurau senda dgnnyer n x sangka itu kali terakhir..Takdir tuhan kita x tau..juga semoga rohnya dicucuri rahmat..
Teringat pertanyaan die pd aku time jumpe hr tu..
"lela simpan duit tiap bulan brp ekk?"
"ade la ckit ..tu pun klu ade elaun..klu harap gaji x lepas sgt..ngam ngam jer..2 anak nie keperluan banyak "
" x per ..tu rezeki namenyer..aku pun klu boleh nak menyimpan banyak ckit..utk anak bini gak..maner tau x sempat"
yupp..perkataan x sempat tu yg terngia-ngia lg..
---
jap--
-
-
sebak lak tetibe ---sosb sobs
-
-
Alfatihah utk rakan2 ku...Kalian tetap diingatan
tetibe rase rindu sangat pd mak kt kampung...mungkin diiringi lagu blog aku ni kot..tp lagu nie bkn bermaksud mak aku x der..AKU ADE LG MAK..n aku sentiase mndoakan mak aku panjang umur supaya boleh berkongsi kehidupan dan melihat cucu2nya membesar..
I MISS U MUM!!!

No comments:

Post a Comment