Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Wednesday, August 4, 2010

Jom kiter skodeng...

opss...x baik tau skodeng2 nie, tekeluar biji mater br tau..huhuu..
kiter tgh skodeng bende lain laa....mengskodeng-skodeng (ade ker perkataan nie kt kamus dewan??..hancuss) borang idaman tuu...
Klu ade yang ingat entry aku sblm nie , anggap ade pembace dah la yer ..ade gak aku sebut-sebut barang tu dlm n3 sblm nie, x silap thn lepas punyer n3.., n ini bermakne mmg beranga-rangan la nak sangat k...

Atas perkongsian n penjimatan bersama-same cek abe, klu ade laaaa rezeki tu sblm raye aku sambar gak..huhuu..x kire den..err..nk tau gak ke bende aper yg kitorang laki bini tgh skodeng??hehee



"


"




"




"




"


JENG..JENG.........

errkkk...ade yg blur lg ker bende aper nie...ok la..kiter kasi penuh itu gambar...


"


"





"


nampak? nampak x ?....heheee



NIKON D3000

Nie hasil dr survey2 dlm mr. google brand aper yg terbaik dn utk pengguna baru seperti aku..D3000..klu ikut hati nak sambar D90..tp..paham2 la..rege 2 kali gande ok...n aku x nak la nnti di cop sebagai 'mcm pandai sangat'...ehh!!peduli aper aku, jerih perih (eh betul ker!!)kami bekerje n inila hasilnyer..

Rega utk SLR model nie yg aku dpt paling rendah RM 2,350.00. Kire cukupla bajet dr simpanan kami..

Oleh itu kawan2 ku saper2 ade maklumat tempat nak beli yg lg murah..maner tau kan..

n doa2kan la kami dpt menggendong2 bende nie cepat..huhuu..leh aku menembak lepas nie n skodeng org dr jauh...ahakss...~menjeling cek abe aku ..hehe..abe sayanggg..kiter skodeng same2 ehh..



* wahai camera..bilekah kau akan jatuh ke ribaku..

No comments:

Post a Comment