Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Saturday, August 7, 2010

sensitiviti kiter dicerobohi..

Ok, nie kebetulan aku terjumper time jejalan kat blog lain..n kiter share same2 & berfikir aper yg sepatutnya. Bagi aku memang ade logiknya, terpulang la nak ckp aku kolot ker or trlalu sensitif ker..tp memang sekarang kiter sedar or tidak, fikiran n kehidupan org Islam sedang dijelajahi oleh kafir secara halus...
Aku ade artikel mengenai fenomena penjajahan si kafir nie, tp dlm pc satu lg, InsyaAllah aku akan post dlm n3 yg lain..bukan aper kekadang kiter x sangke n tanggungjawab kiter sbg umat Islam sebarkan aper yg sepatutnya..





Lepas nie mmg x de lah nak beli..padehal aku ade sepasang, mmg sedap pakai..tp lps nie nampaknyer x pakai la..

No comments:

Post a Comment