Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Tuesday, December 15, 2009

3 perkare gembire hr nie

Hr nie ader 3 perkare yg buat aku happy sesangat..




Pertama - Tatkala aku tgh sebuk menaip kerja kat opis,tepat kol 3.25 ptg, dpt panggilan dr adik " kak, Amy dah selamat bersalin kol 2.30 td" Alhamdulillahh...dpt baby girl 3.7kg. Smbil borak jap ngan adikku yg masih lemah lg, tanpe sedar menitis air mate gembire sbb dpt anak sedare lg. Makin tue lak rase aku nie..huhuuu..

Nie die gambar baby girl yg disend oleh amy - anak sedare ku...comelnyer smp x hengatt...rase nak gigit jer pipi die..kiter tunngu aper name ummi die letak nnti..



Yg keduenyer - Aku tunggu 5 hr dah bende nie siap..kol 11.00 pg "Amoi..(aunty panggil aku nie amoi..??)..u punya cermin mate dh boleh angkat"
Hehee..mengidam dah bende nie dr dulu..tp mengenangkan aku rabun so x le nak beli. tp br ku tau rupenyer cermin mate gelap leh gak letak power..lerrr..klu tau dr dulu dah buat..(yer ker..hehh..budget kene kire gak).
Jeng..jenggg...nie die..aku sambar BONIA ...regenyer RM4xx (blm diskaun)..lepas diskaun RM3xx. Boleh la kannn..leh bergaye time drive n yg penting x silau mate..sekali-sekala nak manjekan diri..kan..kannn..





Yg ketigenyer- keratan berita utusan hr nie --haa..yg nie x pasti le nak gembire ke kurang gembire..sebabnyer klu dpt 12% dividen ker..sedap gak kan..tp nie 8.55% jer...emm...tp congak2 ngan simpanan ku dlm ASB..boleh la tahan..heheee...tu le faedah yg kiter dpt dr menyimpan..aku la tu antara dlm 6.78 jta rakyat Malaysia.

No comments:

Post a Comment