Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Wednesday, August 26, 2009

Bad Day


Huaaaaaa...x tau nak cakap aper..tp 2 ler salah aku gak, x pandang betul2 ade kereta kt depan...hemmmm..benda dah jadi. Nasib baik kereta yg ku langgar pecah cermin lampu jer n yg nasib baik encik empunyer kereta tu x tengking aku, siap simpati lg ngan kereta aku. Klu buat kene jenis org yg sergah tengking2 terus mau x aku meraung kat tepi jalan tu...hadoiiii..n yg lebih2 nasib baik cek abe x marah kat aku, malah kater janji ummi selamat..huhuuuu...terharuuu
Kat kepale dah mencongak berape abis nak bele ni kang
bele kat kereta yg dilanggar RM92
ketuk ??
bumper RM3xx
cat ??
huaaa
n yg takutnyer, sempat ker siap sblm aku balik kpg jumaat nie??? klu x naik iswara ler nampaknyer.
x per, mungkin ade hikmah disebalik musibah yg menimpa (ayat nak sedapkan hati)

No comments:

Post a Comment