Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Friday, August 7, 2009

Manik lagi


Nie baju tuan tanah...heheee...asyik wat baju org lain, so aku luangkan mase gak utk siapkan baju nie. Sebenarnyer dah lame terhenti setengah jalan jahit baju nie, sbb nk siapkan tenpahan dr kawan dulu..alang2 hr khamis lepas ade program di Pekan, so aku siapkan dengan sepantas perlumbaan F1..huhuu..rase nak terbuntang mate..maner x nyer 2 malam tido kol 4 pagi...nasib baik siap tepat pade waktunyer..
Baju nie aku beli yg x der corak sbb nak sepadankan ngan kain batik from sarawak pemberian adik ipar. Corak kain tu corak geometri so, aku jahitkan manik corak yg same gak, tp bile tambah labuci ntaranyer, agak x nampak lak corak tu yekk...ape2 pun aku puas hati..yg bestnyer time pakai hr tu perasan gak ler ramai yg menjeling..hohooo..Nama tu lak x tau kenape timbul lak perkataan tu, saper rase ade yg nam sesuai bgtau ekk..dialu2 kann..lepas nie ade 4 pasang lg tempahan x sentuh lg termasuk baju melayu utk pengantin lelaki..tungguuu

No comments:

Post a Comment