Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Sunday, August 2, 2009

Cempedak...cempedak

4. Nyumm...nyummm

3. Terbelah sudah n keluarlah segale isi

2. Bakal jd mangse aku esok utk aku ngap..


1. Gerai yg tmpat kusinggah

Jumaat lepas balik dr CH je, aku d khabarkan kene gantikan tmpt boss bg ceramah kat staff2 baru yg tgh mengikuti Kursus Asas Jabatan kat Pusat Latihan Belimbing, Kuantan. Disbbkan aku x sedia ape2 aku guna slide dr kursus Induksi lepas. Nasib baik kol 3ptg, so smpt ler bertolak pg. Alhamdulillahh...semua berjalan lancar n aku pun x ler gabra sgt nak bg ceramah sbb dah agak biase ngan staff2 baru nie..ader ler anggaran 70 org staff baru seluruh pahang. Tp leh lupe nak suruh sape2 tolong snapkan gambar aku time bg ceramah..tp x per, janji beres n dapat selesaikan tugas yg dipertanggungjawabkan oleh my boss.

Dlm perjalanan balik banyak gerai2 jualan buah-buahan tempatan sbb ikut jln lame, so apelagi x lengkap ler klu x singgah. Aku pilih cempedak sbb kat raub payah nak dapat.

Esok hr Sabtu, so leh ler aku goreng wat sarapan..

No comments:

Post a Comment