Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Thursday, May 20, 2010

Happy Birthday Cikibam..3 tahun dahhh

Sebelum berceloteh..minta maap la yer kek yg aku wat hr nie jd ghupa gitu..huhuuu..
haa tu ade yg gelak, x pun senyum kambing jerkk..hihi..nie kes penat+tekejar2 la nie...
kesahnyer beday dak cikibam umi nie sehari selepas aku berXPDC..oleh kerane hr tu ade palning lain, so mlm aku kuar utan tu gak kami wat celebrat, penat jgn ckp la, tp [uas hati sbb dpt wat kek sendiri..:)))) ..ala..wat ala kadar jerrkk..asalkan kami mengingati hr nya tu..



Huhuu..aper la ghupa kek aku nie, mcm topi pun ade..hik3..nie lak sempene 7 thn ulang perkahwinan aku n en. tajjul, n hr bersejarah tu mase aku dlm utan gak..x dan dah nak d'sign cmner, lg pun kesuntukan waktu nak wat banyak warna..


Nie budaknyer yg kibam tu..n si kakak tumpang sekaki...diorang kan kembar..cume lain tahun jerkk..hehe

Hidangan nie jer yg kami wat..almaklum la, kt raub nie KFC la jer la adernyer..

yeyee...ummi n ayah bg hadiah..hadiah pun kene beli due setiap kali sambut beday..klu x, berebut la jawabnyer




nie die hadiah dr kami,,x la mahal sangat, cume kegunaannya amat praktikal..leh bawak maner2..tp tgk la, tahan selama maner leh nyer..

No comments:

Post a Comment