Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Sunday, May 16, 2010

Saraswathy Asyawarya Rai wed's Jai Shah Rukh Khan

haa..ade rupe shah rukh khan x?? ..huhuu..nak citer sebenarnyer nie majlis kawen2 my neber br2 nie..entah naper lak aku nak post dlm nie..sbb menyahut seruan 1 malaysia kot...huhuu..semangat kejiranan tu..
Ok la..sebenarnyer my MIL pun mbik bahagian menyediakan masakan khas utk tetamu melayu, so kire kenduri kiter gak la kan..hehh..sila jlnkan mouse anda utk lihat gambar2 di bawah..

Sepasang pengantin yg diraikan..tp kesian tau kt pengantin nie..sbb aper tau..selagi tetamu x abis balik selagi tu la diorang dok terpaku kt kusi tu..dah ler boro kusi aku..oppsss..terlepas lak..hik2..x po..jiran baik nie kan susah dpt..kehkehh..




aku lak jd camera man lak mlm tu sbb x nampak pun diorang tangkap gambo..

Nie istana aka pondok aku..hehe..sedang menanti tetamu melayu menjamah masakan..

Sempat aku snap gambo diorang tgh bz mbik makanan..saje nak jengok aper masakan org india..emm..lebih kurang la mcm kiter..



Selain jd camera man, aku anak beranak jd penyambut tetamu lak..hehh..sajer dok luar tgk majlis diorang..

Antara tetamu melayu yg dtg ..
Penyambut tetamu yg ditugaskan tlh lari sbb dh lapo sgt..


NIe la menu yg sempat my MIL masakkan..n pastinya di bantu oleh menantu nyer sorang nie..hik3..sila2 jamu mater ekk..masak simple jer atas permintaan jiran tu..

No comments:

Post a Comment