Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Monday, March 29, 2010

darah rendah

Ptg td time bawak dak2 kecik tu jejalan, aku singgah farmasi utk beli ubat2 segale yg abis stok..so aku mbik kesempatan utk cek tekanan darah..
"tekanan darah u rendah..boleh pengsan ooo"
yupp...bacaan 80/50 w/p aku x tau nak bace n paham cmner bende alah yg naik turun tu..pastinyer aku sejak due menjak nie mmg mudah pening..mengadap pc lame2 kt opis pun buat aku loya..n sudahnyer aku tertidur kt kerusi..
Klu naik kete dok belakang..haa...menahan pening la jwbnyer..
Nape ekk?? sbg permulaan aku makan ubat vitamin yg amoi tu syorkan..

Tp klu aku bandingkan 4 thn lepas sblm dek ja lahir..keadaan aku lg teruk..mudah sgt tumbang..dlm bilik air jgn ckp la..banyak kali dah..pernah gak tgh dongak kepale nak mbik barang kt kedai..bile pandang lantai terus pusing segale dlm kedai tu..rase mcm dlm mesin basuh n aku x leh tahan dr kuar segale ape yg aku makan td kt kedai tu gak..merungut gak la tokey kedai tu n suruh pekerje bersihkan..malu weiii...
Harap2 lps nie x terjadi ape2..
Skrng kol 12.30 mlm..cek abe x balik lg dr mengeteh ngan member2 nyer..smbil2 tunggu, pekene nescafe 1 cawan saje nak bg lg pening kepale..huahuaa...

No comments:

Post a Comment