Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Wednesday, March 10, 2010

Syok Sendiri..sekali sekale


Adoii..nie le penyakit klu sunyi sangat..dok bilik sorang2...rase nak wat aper wat jerr..n iniler keje aku..hehee
Pic makcik nie d snap sendiri di hadapan cermin, dlm tandas lak tu..nasib baik tandas resort nie class ckit...br 10 minit td..hik3..tgh bersiap nak kuar sebenarnyer. Ngan sape ek??hehe..ngan ina, my bes pren kt UPM dulu, die nak belanje makan mlm nie..bestnyerrr..~ko jgn kaco aku mlm nie wahai alahan..bg can aku nak melahap itu seafood..huhu

Nnti akan aku upload pic makan2 ngan ina ekk..utk tatapan ani n zam..jgn jeles kome..hehee

*sblm kuar call cek abe n puteri2 ummi..esok ummi balik yerrr

*bwh mate aku nie nampak lebam ler..cmner nak wat ekk..mcm x cukup tdo jerr

No comments:

Post a Comment