Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Thursday, March 25, 2010

menahan lapar & dahage

bunyi tajuk korang rase kesian x kat aku nie???huk3... mesti ade suare2 hati yg sumbangseh mengatakan..tu ler..saper suruh diet bagai smp tahan makan n minum..
oh tidakkk..setakat nie diet bukan dlm agenda makan2 aku...klu leh nak gemuk ckit adeerlar..

Alhamdulillah...hr nie dpt lg berpuase ganti n sunat sekali...banyak lg x ganti nie klu ikutkan..so keneler tabahkan hati menghabiskannyer...

klu ikutkan perut yg tgh lapar nie..rase nafsu nak makan tu meninggi jerr...lebih tingi dr aku..tp pic yg aku tepek nie katon kontot jer...nampak tak selere die nak makan besor berbanding ngan body die..huhuu...sabor..saborr...ade hikmahnyerr..

tp kan..sedang berjalan2 kt google..terpampang gambar nie...automatik n dengan drastiknya..tetibe perut x rase laporr...
Ya Allah...kire beruntung yg amat2 sgt aku....tetibe teringat anak2 lakk...hehh...aper kaitannyer ekk?? x nak anak kiter cmnie kot..Alhamdulillah setakat nie anak2 cukup makan..terlebih2 pun..


Syahdunyer gambor nie..klu leh aku bercakap ngan budak nie...aku ajak die nak belanje makan...
Aku nak kasi semua lauk2 yg ade kt peti sejuk aku yg dah membeku x termasak2 tu...
Yg snap gambo nie pun ade x die kasi makan lps tu??? adoiii...sedihh...

*yg buat aku hangin time g pasar td terpijak cwing gum...malaun tol sape yg sepah2 lepas kunyah..abis kasut aku...waaaa..aku sendiri sanggup gulung ngan tisu n simpan dulu kt handbag klu x jumpe tong sampah~berat gak masuk bakul angkat sendiri..hehee
nasib baik aku dpt gak buah tembikai kuning my peberet...ptg nie nak wat jus...slrpppp....

No comments:

Post a Comment