Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Thursday, March 18, 2010

Pasar malam Brinchang, Cameron Highlands

Sekarang aku kt Cameron.....sejuknyer memalam cmnie...br je balik dr pasar malam Brincang..
Sbb aper aku kt cni??? sprtmane yg aku dh bgtau kt n3 sblm nie...itulah sebabnyer..x leh nk bgtau lg lanjut..yg pastinyer tugas jabatan..tp tugas ttp tugas, shopping ttp shopping..hehee
Layan pic yg sempat aku tangkap td...fresh lagiiii...

Tp aku x terkire dah rase kali keberape aku naik CH nie sejak keje kt pahang...kerap sgt dahh..klu jln pos betau tu dh siap kang, leh makan tengahari kt sini pastu masuk keje balik..hik3..aci x???

pasar mlm tu depan hotel jer...leh terbang klu ikut hati

ramainya manusia..maklumla cuti sekolah

bile la nak laku starbery aku nie..penat dah memetik td..yg budak nie tangkap gambor jer mmbeli tidak..
huahua

Strawbery coklat...makanan kegemaran D CT..

nie yg buat aku tergoda----ketam n udang goreng...grrr...pantang2

asam kering...atau jeruk..same la kan...aku sambar 2 kotak utk opis..

Jagung mutiara cameron...memang manis...

Teh & Jem Strawbery

cup cake pun ade...comel2 dsign

Cenderahati yg rate2 gune tema strawbery

mak cik yg sempat memosingkan dirinyer

bukan name cameron klu x der sayur kann...


Bunga n kaktus ~ malas dah nk beli bende nie...cepat mati n buhsan lakk

Madu lebah ori...sedap wei makan sarang die...2 hengget tu sepotong

Bakso yg tempat aku beli..~sejuk2 mcm nie sedap gak hirup sup

Cute kan beg nie..~ nak beli tp dh melambak beg kt umah...ade yg x pakai lg..


bakso yg aku beli...besar giler bebola daging tu...tp sekali bukak rupenyer...hohoo...telur g dibalut daging...sedap gilerr...tp x terabis lak

Udang n ketam goreng yg jg mangse...dh bersemadi pun dlm perut

1 comment:

  1. wahh menarik betul la gamba - gamba makanan nie.. esp bakso tu.. mmg nampak meletup.. memang nak kene redah gak pasar malam nie nnti..

    btw hotel yang bebetul depan pasar malam tu hotel ape yea.. tqvm ^_^

    ReplyDelete