Terima Kaseh!! InsyaAllah sy akan balas kunjungan anda..

Terima kaseh daun keladi...

Friday, March 5, 2010

Friday 19 Rabiulawwal 1431

Sedang aku drive balik lunch lepas mbik kakak..melalak lak hset aku ngan lagu mari sholawat ~ WALI Band...emm...klu tghr cmnie selalunyer sms dr celcom laa..

"kak sayang...tolong buka msg umi"

"nnti laaaa...akak nak nyanyi lagu nie dulu"...hohoo...luper lak..klu kakak dengar hset aku melalak lagu nie gamaknyer mmg lmbat ler aku leh bace msg..

Smp umah br leh bace...ehh..dr aza member aku..lame dh x dengar berite..

Nak tau x msg aper aku dpt??? klu msg biase x der ler aku nak gembar gemburkan dlm nie...

Ok la..w/p x berkaitan dgn aku sbb aku x guna pun produk nie..atleast aza sebarkan maklumat penting..sila baca msg yg aku taip semula nie ekk....sape2 yg pakai produk nie hentikn cepat sebelum terlambat


"Jgn guna 6 produk ini:

temulawak whitening pearl cream papaya, ratna sari whitening night cream, atika beauty renewal night cream, chantique whitening night cream, treatment no 1 & 2 ~ ade kimia hydroquinone & tretinoin yg blh mmbunuh sel kulit wajah & meresap ke dlm aliran aliran darah yg boleh menyebabkan barah, kemandulan, penyakit hati & ginjal, kanser kulit sekaligus mengancam nyawa yg memakainya.."


n...tetiber teringat my mum kt kampung rase pakai temulawak tu...tp x pasti temulawak yg maner..asal temulawak samer la kan..time tu gak aku terus forward kt mak...


Aku lak pakai produk aper??hehee...murah jerr..tp pastinya halal n keluaran muslim..

nie die...

.......
.......




SYURAH...Yakin dan Suci... :)

No comments:

Post a Comment